Η κοινή επιχείρηση SESAR 3 είναι μια θεσμοθετημένη ευρωπαϊκή εταιρική σχέση μεταξύ εταίρων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που δημιουργήθηκε για να επιταχύνει μέσω της έρευνας και της καινοτομίας την παράδοση του Ψηφιακού Ευρωπαϊκού Ουρανού.
Ο τομέα εργασίας 1 (ATM άριστη επιστήμη και προσέγγιση) περιλαμβάνει τις ερευνητικές δραστηριότητες διερεύνησης που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη νέων ιδεών για το ATM πέρα από αυτές που προσδιορίζονται στο Ευρωπαϊκό Γενικό Σχέδιο ATM και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη αναδυόμενων τεχνολογιών και μεθόδων στο επίπεδο ωριμότητας που απαιτείται για την τροφοδοσία της εφαρμοσμένης έρευνας που διεξάγεται από την SESAR 3 JU. Το WA1 καλύπτει καινοτόμο περιεχόμενο σε επίπεδο ωριμότητας πριν από το TRL1 (TRL0) και το ελάχιστο επίπεδο ωριμότητας στόχου είναι η ολοκλήρωση του TRL1.
Το μελλοντικό περιβάλλον ATM που προβλέπεται από το όραμα Digital European Sky θα είναι όλο και πιο περίπλοκο, ενσωματώνοντας τις ανάγκες νέων χρηστών του εναέριου χώρου, νέα οχήματα εναέριου χώρου με διαφορετικές επιδόσεις από τα συμβατικά αεροσκάφη, π.χ. διαφορετικές ταχύτητες και ύψη κ.λπ. αντισυμβατικές ιδέες για την αύξηση του επιπέδου αυτοματισμού (δηλαδή, επιπέδου 4 (υψηλός αυτοματισμός) και επιπέδου 5 (πλήρης αυτοματισμός) και ψηφιοποίησης στο ΑΤΜ της Ευρώπης και σχεδιασμός μιας μελλοντικής υποδομής ΑΤΜ που θα συμβάλει στη μείωση της ακαμψίας στο σύστημα ΑΤΜ και θα το καταστήσει ακόμα πιο ασφαλές από το σημερινό βελτιώνοντας την επεκτασιμότητα και την ανθεκτικότητά του. Η ασφαλής ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ όλων των στοιχείων της υποδομής ATM και των σχετικών ενδιαφερόμενων μερών που δεν είναι ATM είναι ένας άλλος ακρογωνιαίος λίθος αυτού του οράματος. Οι ερευνητικές προτάσεις στοχεύουν στη μόχλευση και αξιοποίηση αναδυόμενων ψηφιακών τεχνολογιών που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο μετασχηματισμό του τομέα, για την υποστήριξη νέων χρηστών του εναέριου χώρου και τον σχεδιασμό μιας μελλοντικής υποδομής ATM ανάλογης με τις επιδόσεις που απαιτούνται από κάθε τύπο και περιβάλλον χρήστη του εναέριου χώρου. Αυτό περιλαμβάνει εκείνα τα περιβάλλοντα στις περιοχές μετάβασης μεταξύ της Ευρώπης και των γειτονικών περιοχών του ICAO, τα οποία ενδέχεται να έχουν συγκεκριμένους κανονισμούς και προκλήσεις.
Αναλυτική περιγραφή στο αγγλικό κείμενο.
Η μέγιστη αναμενόμενη συνεισφορά της ΕΕ ανά έργο για καθένα από τα θέματα στον τομέα εργασίας 1 είναι €1 000 000.
Η μέγιστη αναμενόμενη συνεισφορά της ΕΕ ανά έργο για καθένα από τα θέματα στον τομέα εργασίας 2 είναι €2 000 000.
Αναλυτική περιγραφή στο αγγλικό κείμενο.
SESAR 3 JU
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: info-call@sesarju.eu